i'm back


hello dan assalamualaikum,
*ada mamat paria mane entah suka gambar ni hahahhaha.

setelah sekian lama tak syok sendiri bersama blog, akhirnya aku kembali ecewahhh! haha okey aku pun sebenarnya tak tahu nak cerita apa. tapi....... erm entah la aku pun taktauu :3

5,6,7  haribulan ni aku pergi kem uji diri dekat kuala woh tapah. yang dianjur oleh briged utara. aku,abang aku dengan 2member abg aku pergi. member aku  pakat bpk risau jadi apa-apa. biasa la anak perempuan kan. takkan nak bagi anak dia tidur dalam hutan kann kan haihhh. tahun lepas pun aku pergi kem ni tapi dekat chepor. time jungle trekking yg parah tu. dah la pakai stokin pendek lepastu 3pacat melekat dekat kaki. err memang gua menjerit la kan suruh orang buang. jujur itulah first time kena dengan pacat hahahahaahaha sampai darah tak berhenti doh, geli siot -.-

sumpah tahun ni bila jungle trekking aku pakai stokin panjang. taknak sejarah silam berlaku sekali lagi cehh ayat. haha tiga hari la aku tak online nanti. takleh la pagi petang mesej biy kita lololo. apa yang penting sekarang, cepatlah sekolah!! aku dah mula bosan ni asyik online je haaaa bye.

notis: welcome june, goodbye may. 


Thank you for reading :)

No comments: