Hmm

Hello dan assalamualaikum :')

Tensionnnnn k, tension!

Hai azizi, haritu gaduh dan harini gaduh. yes gaduh disebabkan ego aku yang tersangat maksimum tingginya. fuhhhhh! sila sabar dan terus sabar... Harituh kau tanya kan aku tak suka lelaki yang macam mane? ok mai sini aku nak cakap. aku tak suka lelaki yang panas baran, hisap rokok, otak blue, suka memaksa, kaki perempuan and the hellll. dah seminggu kenal kau, baru tahu perangai kau macam mane. ya allah.. tolong lah berubah demi aku. kau dah memang okey pandai jaga aku, tak curang, caring apa semua. tapi ada bende lain yang aku taksuka. dah besar kan? pikir sendiri dan cuba untuk berubah k sayang.

Tadi ex kau jumpa aku cerita pasal kau, dah la takde mood. bila dengar terus hampa berkecai jua bagai kaca yang pecah jatuh ke lantai. Tolong lah jadi baik seperti nama kelas yang kau duduk sekarang ni, jangan duduk kelas mawar tapi perangai macam kelas siantan. jangan ok jangan.. Aku suka budak yang suka belajar dan baik :-) faham kan? dulu aku tak matang, so aku pun suka budak jahat. ok tak matured lagi. aku harap kau jadi matang sikit dalam hal ni okay. yelah, lelaki kan lambat matangnyeeeeeee muahahaha. oh please jangan pressure aku sangat. boleh tension tahu tak? karang aku bertindak bodoh karang tak pasal-pasal jangan nak marah aku pulak. Tetiba relationSHIP jadi relationSHIT. ok aku taknak buat macam tu. 

Sekarang aku lebih suka pergi tuisyen, bila aku pergi sana. jiwa aku jadi releks, tenang je apa semua. mood aku okey balik. seriously! dorang sangat cool okay. aku sayang dorang lebih dari aku sayang azizi. hahahahahahahahahahahaha k tipu. bye

notis:19 text message 27 calls. sorry sebab tak jawab dan reply. orang tengah tacink memang macam ni lolololo.. 




Thank you for reading :)

No comments: