kem jati diri 2012

hello dan assalamualaikum,
kan aku ada update blog haritu yang aku ada pegi kem dekat kuala woh. so harini nak share la gambar dia sikit.
selepas diagihkan kumpulan. 
pembentangan dalam kumpulan, ok inilah kumpulan aku
DENDA
jangan ingat perempuan pun tak kena. aku dah kena 2 kali. tapi takdelah kena pumping mcm lelaki

JUNGLE TREKKING
aku dah banyak kali tersungkur dekat hutan ni, haihh
penat-penat pun boleh lagi senyum
 
sempat lagi bergambar
anyam dalam hutan haha
berehat sekejap
melawat perkampungan orang asli
 SI BUTA
                           
ingat senang ke nak bagi arahan dekat si buta ni? aku dekat tepi tu dah terjerit-jerit tapi nak jugak langgar pokok tu haha
pegi mandi dekat tandas woi! hahahaha hadoi
LAKONAN
mendengar juri komen tentang lakonan yang kitaorang dah buat
ni pulak waktu berlatih untuk lakonan. pukol 1.30 pagi baru tidor T_T 
cik wan kembang dan cik wan kempis :D haha dorang memang best

PENUTUP


apa hampa buat ni? haha
apabila nama ku dipanggil

overall memang best lah kem ni! tahun lepas pun aku join jugak kem ni, dia buat dekat chepor. sampai fc tu dah boleh cam muka aku. jujur, 3hari kat kem tu aku mandi kambing je, rambut pun tak basah. dalam sehari sekali je mandi. biasa la kem kan. mana nak sempat, kalau lambat mesti kena denda haha haiya.

notis: kalau nak tengok gambar tu lagi besar. click dekat gambar tu.


Thank you for reading :)

No comments: