Hai *lambai tangan*

Hello dan assalamualaikum,

*muka budak paling rajin d'kelas 2mawar, kau percaya kau tak cerdik wakaka.

okey hai! saya rindu warga blogger, follower pun semakin bertambah. terima kasih much :) hihi seperti yang kalian semua tahu yang status guee ni singleee. udah indoh yang keluaq nya. hahaha k stop/ aku single nak masuk 1bulan la lebih kurang. but see? aku still hidup je takde boyprenn weeee kredit pun boleh tahan sebulan, hehe boleh simpan duit untuk shopping nanti. jangan ambik wa jadi bini nanti habis duit korang kahkahkah jk. eh sorry la kepada somebody tu, macam yg aku cakap dekat twitter, aku pilih yang terbaik supaya tak disakiti lagi heee :')

exam pertengahan pun dah dekat, aku nak buat the best laaa! harap-harap takde gagal la kan. lagipun aku pun dah start tuisyen, nasib nabil informkan pasal ni. aku dah tuisyen dekat situ from tahun 3 lagi sampai tahun6. result upsr pun meningkat tuisyen dekat situ. then form1 tk tuisyen so sambung form2 ni la. dekat situ tak bosan k. sebab students dia semua kelakar, sir dia pun kelakar hihi takdelah bosan bila belajar tu kann. aku ni promote ke apa? hahaha k. 

ohyeahhh, sejak aku buat fb baru ni. aku bukan main lagaaa malasnya. bila tkde fb rajin pulak. so nak kurangkan bukak fb lahh. serius effect malas dia tudiaaaaaaa. haha so kepada upsr,pmr,spm candidates. bila exam around the corner. korang deactive la fb korang supaya jadi rajin sikit. dah habis exam, reactive la balik k #tips hehe

notis: taknak couple sampai exam pertengahan ni, insyaallah :-)


Thank you for reading :)

No comments: