let's read my stupid story..

hello dan assalamualaikum,
disebabkan aku bosan tahap dewa. so aku cerita satu cerita yang sepatutnya aku taknak cerita. aku update pasal ni bukan nak cari gaduh, bukan sebab dendam tapi aku saja je nak update. to yours, just read this WITHOUT ANY COMMENT please! ok enough, straigh to the point..

dia budak baru.. seminggu selepas pelajar dah start sekolah, dia baru nak start masuk sekolah. the shocked thing is, dia sama kelas dengan aku. kalau dia kelas lain, he never know anything about me and he will never exist in dictionary of my life. bila dia jejak ke kelas 2 mawar. my reaction was look like "dia tak hensem, k.." tapi 30.1.2012, aku sangkut dengan dia. bermulalah jejak kasih kitaorang. haha dah pulak? no comment :p

lepas sebulan lebih, pada tarikh apa aku tak ingat. dia mintak putus. and you know what one more thing?!! dia mintak putus dengan cara FACE TO FACE. goshh, mintak couple taknak pulak ftf, tapi kalau mintak putus tu kemain nak ftf pulak kan? -.- alasan dia "b nak fokus belajar" "itu ayat lapuk" *bila aku blah* atikah datang dan tanya "kenapa dia mintak putus, syed cakap dia nak mintak putus. akak, kenapa ni!!" aku taknak cakap waktu tu, tapi budak ni desak aku! bila aku cakap "taktahu!!" voice of me change, sudden the tears streaming down. try to prevent it from flowing but i can't!! i can't!! try and try... give up arghhhh! sampai aku tunduk terus masuk bas tak pandang sesapa pon, azrul pangil aku pon aku tak pandang. lantak hg la, aku tahu kalau korang panggil aku mesti confirm punya korang akan cakap "weh kenapa" so aku decide untuk ignore the people. and the bangang moment in this part is, first time gua nangis sebab lelaki depan public secara tak sengaja!!!!!! aku benci nangis depan orang. serius benci gila tahap gunung everest lu tau tak?! tapi mata ni degil huhhh wth.

beberapa hari kemudian, pada tarikh 15.3.2012 dia mintak return. bak pepatah "dah ludah nak jilat balik" just saying.. pada tarikh 23.3.2012 pulak, dia mintak break up lagi. stupefied! alasan dia kali ini adalah aku sombong. aku sombong? ohhhhhhhhhh o.o and again the best part is.. kali ni aku tak nangis sebab waktu first kau mintak putus me was look like tak ku sangka, tak ku duga.. tapi kali ni aku dah sangka, aku dah duga.. set in your mind, sebelum ni aku memang bodoh terima kau. tapi lepas ni never say neverrrrr kan dah terkeluaq lagu bieber ni haaaaa! haha.. lagi satu, kalau sebab sayang, kau boleh cakap baik-baik kan? ini tak, salah sikit je mintak putus. macam fndfgsufhfdfj betol lah. kalau macam ni la jawabnya, memang 1001 bende negatif pasal kau yang bermain dalam fikiran aku.

hidup manusia bermain dengan drama, taktik,permainan dan segala benda yang menyakitkan hati. sakit hati lebih sakit daripada sakit kena tumbuk.. yes awak, with you. i was more upset. some promises never give me a happy life. so jangan berjanji kalau diri tu tak reti nak tunaikan janji tersebut. aku ada pengalaman la. dan pengalaman itu mengajar aku erti kehidupan, perangai manusia and etc etc..

kau datang sini sebab nak berubah! tapi kau hanya berkata tanpa usaha.. aku larang kau merokok sebabnya? bukan aku saja gedik-gedik nak larang, tapi aku nak tolong kau. tolong apa? ada otak tak? sila pikir sendiri... lagi satu, aku pernah cakap macam ni dekat ikmal "dia pikir dia boleh dapat aku, dia boleh dapat orang lain jugak lah?" memang kau boleh dapat org lain tapi bukan mudah k. bukan mudah.. dekat kl aku tak tahu la kau macam mane, masa silam kau. mana la aku tahu. tapi, biarlah perempuan di ipoh ni aku seorang saje yang disakiti macam ni, yang dibuat macam sampah yang boleh dibuang ambik buang ambik buang dan ambik. aku taknak perempuan lain disakiti macam aku. tolonglah, kami ada perasaan dan perempuan memang cepat sentap. remember this :-)

terima kasih sebab buat aku menangis, terima kasih sebab buat aku macam sampah. sebabnya kau kuatkan aku. yes kau kuatkan aku!  kau buat aku jangan terlalu percaya 100% kepada lelaki. yee memang aku tak percaya sangat dekat lelaki. tapi kau mengajar aku satu benda baru yang pasti aku taknak lalui lagi. awak, thanks for accompany me in 2 months more.

oh yeah btw, ni bukan cerita sedih sadiss jiweng ni semua ok! jangan anggap macam tu pulak. dan tak sangka tengah syok-syok taip. rupanya aku dah buat cerita macam karangan bm ah plak kan hahahaha. kepada yang tengah baca blog aku yang comel ni *muntah darah* kepada kau jugak mamat yang telah menyakiti hati aku tu haha, aku taknak kau bagi apa-apa komen pasal bende ni. kalau tak, kau jangan masuk dalam blog aku lagi. okey la 0-0 aku maafkan kau.. kita stay kawan! aku tak berdendam dan tak bermusuh pun. sebab aku stay cute! hewhew baldi please..

notis: dahdah jangan nak kutuk aku pulak. kang ni makan dia hahahahaha byebye :8
Thank you for reading :)

No comments: