hello thailand.

hello dan assalamualaikum,
jumaat haritu dalam pukol 12 malam aku bertolak ke hatyai by train. kitaorang stay sana dalam 5hari. selasa pagi around 2.30 pagi sampai ipoh. ohyeahh kerja aku dekat sana asyik makan je, ayam goreng dia sedap doh! lepastu dengan pulut pelam. wohooo mmg tak boleh tahan nafsu makan la kan.

ni geng menggila dengan kamera dulu sambil tunggu kereta api sampai :D

sabtu, 10.3.2012


ni ayam goreng pulut dan sebelah ni pulak kaki ayam amende entah. aku dah lupa nama dia tapi sedap!

mai beli.... mai beli....

time ni maklang belanja air kelapa. wuuuu syawal nak ke? apa tengok-tengok? o.o
hai!!!!!! n_n

this my makcik yang gedik :p

pasar terapung

you know what this? this is called 'ulat goreng'... tak percaye? click kat gambar tu tengok puas-puas haha. eerrr serius geli okay.

makanan dia serius semua sedap-sedap dan murah. ahh gemuk ah cenggini -.-'


lawa ryte?....


ahad, 11.3.2012

'
peace yowwww! YY

kenapa aku comel?!! k perasann much. me, maklang, farah and adik gua, danish.

mamat suka cari pasal, errrr! k siblings

yang kitaorang naik ni dipanggil tuk-tuk thailand. ahahaha weird-osssssss *sukahati aku je buat ayat sendiri*

ice dome

with aress manje a.k.a makcik yang gedik kihkihkih

kami 3 adik beradik.


with abah.
ingat comel ke woi? hahahahha.....

sejuk tahap dewa...
awas, dua beruk yang terlepas dari kandangnye :'D

samilla beach songla 

 
my parents, my bro and last me.

pink lady complex

rambang mata weh!

o.o makan lagi. fuhhhhh

muka blurrr v.v

otw balik ipoh 
                         

oh, time balik ni selesa sikit sebab dapat class yang ada katil. diaorang sempat ngorat lagi awek yg lalu kat situ hahaha tak blah. yang awek tu pulak seribu kali nak lalu situ. gatai punya pasal ah ni.

facebook fieqah razak? 
btw gaizzzz sekarang aku tak pakai fb. kejam betoi hacker tuh. dah la hack fb aku pastuh mintak topup bagai. aku dah dapat fb dia daa. rupanya kerja dia selama ni asyik hack fb orang jee. doh, kalau kerja kau asyik aniaya orang je, memang neraka lah tempat kau. fcuk you! chfrffwhcdcwdjks!@#^&%$#@ aku doakan kau kena langgar dengan lori taik! ah mencik! *mukamenyampah.jpg*

sekarang aku more on twitter. follow me @fieqahrzk

notis: baru sekarang nak post? k loading blogger lembab ok.....

Thank you for reading :)

No comments: