My feeling.

Oh hai, serius dah lama sangat tak taip panjang-panjang. selalunya bila aku update blog je, mesti taip sikit pastu upload gambar banyak-2. Tapi harini aku nak taip, taip, taip sampai keyboard rosak hahaha!

ok......Hidup aku penuh dengan masalah. Bila masalah ni pergi, masalah lain pulak dtg. Masalah yg lain tu tak pergi, masalah yg baru pulak tetap nak datang haih what a life ah gini asyik nak sedih, sakit hati semua.Tapi tulaa hidup manusia mana yg takde masalah kan.Dari dulu aku tercari-cari sapa la yg boleh dikatakan 'kawan susah senang bersama', yg boleh dgr masalah aku dgn baik, yg aku boleh luahkan masalah aku dgn sepuas-puasnya, yg boleh simpan semua masalah aku tapi sampai sekarang aku tak jumpa siapa.. susah nak pilih kawan sejati ni, bukan senang k nak open semua masalah kita kpd org yg tak memahami. Jangan buang masa cerita masalah kita kepada org yang taknak dengar langsung masalah kita. huh!

yahh, mmg aku mengaku yg hidup aku sekarang lebih baik, baik dan baik dari dulu walaupun ada mulut yg menyakitkan hati tapi aku boleh sabar, yg aku tak boleh sabar tu nasib la. nak buat mcm mana aku ni seorang yg cepat marah. Jadi tolonglah jgn cari pasal dgn someone kalau org tu tak cari pasal dgn kau. Even kau hanya berkata, tapi ayat yg keluar dari mulut kau sgt berbisa. pedih hati mendengarnya. Jangan buat rasa benci dlm diri aku semakin membuak-buak terhadap kau. Act aku mmg tak suka nak benci orang tapi kau yg paksa aku untuk membenci diri kau sendiri.
Thank you for reading :)

No comments: