Eid day.

Hello dan assalamualaikum.

selamat hari raya semua, maaf zahir dan batin terutama kepada yg mengenali diri ini. To my classmate, sorry kalau aku selalu jerit, marah sana sini, buat bising, buat korang sakit hati dgn aku, paksa bayar duit folio sivik dan lain-lain lagi. biasa la anak mak yg nakal ni mmg cenggini. hehe sorry le. sorry gak kat syasyo tu, aku selalu pukul dia. bila dia marah, mesti aku cakap "untuk kekuatan" haha sorry gak sbb asyik buat kau marah nd selalu jerit-2 dkt kau. kpd kawan aku yg lain, sorry kalau ada buat korang sakit hati.

1st raya aku beraya di kuala kedah. memang meriahh, meh la tengok beberapa gambar ni
model ni jangan main-main
sweet tak aku dengan qistina? :D
adik aku suka spoil kan gambar. time tu dia tengah merajuk

Raya kedua. 
raya kedua aku dah balik ipoh dah. dalam pukol 8 mlm macam tu baru sampai ipoh. jem wooo. lepas sampai ipoh terus pergi rumah atuk aku. kutip duit raya belah ipoh pulak hehehe

setiap tahun rumah ketua kampung ni dipenuhi dengan hamper-hemper yg diberi oleh orang.


Thank you for reading :)

No comments: