Random post.

what this? *sigh*

hello and assalamualaikum,
k bosan gila, bosan dan bosan ah bosannnnn sangat. k cukup. er bosan -.- haiii, apa kabo? wat gapo mu? hihi sihat? ah saya bosan. homework? tayah cakap la kan, pantang budak sekolah dapat cuti sikit je mesti cikgu  bagi homework 5 kilo sambil berkata "cuti seminggu, kalau kamu tak siapkan homework. siap kamu!" lebih kurang macam ni la. haaaa sekarang i most fokus on twitter, follow lah saya @fieqahrzk ;)


guys, saya dah jatuh hati dengan blackberry torch 9800. anyone tolong belikan ini as my birthday's present? none? erm k. kalau takdapat that time pon tak kesah, kita tunggu final exam this year.

status facebook? sesetengah status aku sebab aku dislike orang yang macam tu. opss corection *dislike perangai yang macam tuh. memang aku tak perfect. tapi salah aku update macam tu? aku bukan kutuk orang. takkan 24jam nak update pasal ceramah agama kot. alooo saya tak terer la bab agama ni. jangan lah terasa tau baby alolo meh sini nak pujuk :PPP kalau kau terasa, kau comment je kat status aku tu "weh aku terasa ni!" . senang kan? aku bukan jenis makan orang dan bukan jenis sesetengah bajet hotel ni yang suka delete comment kononnye nak tunjuk likers je, takpe paham dah dgn orang mcm ni -.-t

aku tahu lah tahun ni raya cina banyak ong kann? tapi tapayah lah sampai 8hari 8malam nak main mercun tuh.  ish bising lah. kau nak kena boom ke apa ni? dah lah satu ampau pun aku takdapat :\

notis: hormati orang yang lebih tua dari kita :-)

Thank you for reading :)

No comments: