komen aku.


Jangan sign up account twitter, kalau tak reti guna twitter.
Jangan sign up account facebook, kalau tak reti guna facebook.
Jangan sign up account blogger, kalau tak reti guna blogger.

berbalik kepada tajuk. 
twitter- aku rasa twitter ni best, banyak ayat panas, realiti, buat orang gila terasa yang main lepas je dekat twitter tu. tambah pulak bila ada bola kan, ah lagiii bingit , kecoh laaa tak henti henti. and lagi satu dia takde button comment, seriusly bila kita nak tulis org takkan sibok nak bagy komen kann? kita boleh luah perassan dekat situ tapi dia boleh sampai 140 letter je. itu untuk ayat yg pendek

facebook- haa fb pulak kelebihan dia boleh upload gamba /update status panjangg/ chatting/ cerita terkini pon ada and bagai lah. sekarang ni kan zaman fb, kalau tak dulu zaman myspace. aku pon ada account myspace cuma dah berkurun aku tinggalkan, sebabnya ia sangat membosankann.. hehh

blogger - next blogger korang boleh cerita dekat sini yang lagi panjang punya. contoh boleh dikatakan 'unprivate diary' lah kannn. lagi satu boleh nampak lah kreativiti seseorang tu dalam mengedit blog dia jadi macam mana pon. 
selain dari ni, ada lagi kann tumblr, friendster, ym and memacam. cuma aku tak berminat -___-

nak tambah cerita sikit, sekarang malaysia dah ada youtube sendiri kan? act dah lame cuma aku jee yang ketinggalan zzzzzzz'. 

1Tube.

so sokong for 1tube.

notis: ni website dia,  1tube.my (jangan bukak salah web pulak, nanti lain yang keluar haha)


Thank you for reading :)

No comments: