ingat senang buat header transparent?

wohoooo...hello and assalamualaikum. semalam aku berblogwalking ke blog dan blog yang lain. jeles siot bila aku tengok header diaorang yg transparent gituuu, kebanyakkannya pakai blogskin, biasa la blogskin mmg dah tersedia header dia kan. tapi aku nak cakap aku taksuka pakai blogskin!!! sebab aku tak reti nak edit selebihnye :D  lepas balik dari jogging dengan si zaty tu pagi tadi, coppp! aku jogging? hahaha bukan aku seorang yg pemalas ke? kau malas kan fieqah? kankan? ok enough perli diri sendiri! so dengan semangatnye nak buat header sendiri dengan ditemani oleh adik aku disebelah yg bermain game gta itu *ewahh* aku pon download ni haaa

GIMP

aku buat ni guna gimp + photoscape, photoscape aku dah ada so takpaya nak download. try punya try, cuba punya cuba. *eh bukan sama ke ayat tu?* sampai naik juling mata aku ni. btw aku dapat panduan dari sini 



haaaaaa last last jadi jugak la header aku yg tak seberapa, hasilnya? pi tengok kat atas tu yg tulis 'journey of my life'  tak lawa? simple? macam hape? biasa la budak baru belajar...

notis: laparrrrrrr -___-




Thank you for reading :)

No comments: