Fieqah menang nombor5 contest MPVA! yes!

Hello and assalamualaikum, 
hai korangggg! fieqah menang contest woooo, masih ingat pada contest 'my picture very awesome'? haaa contest tu la yang aku menang. smalam 5/2 aku scrol dashboard last-last jumpa ni 


tanpa segan silunya aku terus klik, dan scrol ke bawah. *kusyuk baca satu persatu* tiba-tiba......... "AKU MENANG! YEAYYY AKU MENANG, WOHOIII BIAR BETOL GAMBA AKU NI! AKU MNG WOI!" lebih kurang macam tu la aku menjerit sampai terlompat-lompat lepas nampak gambar aku hahahahha, nasib la waktu tu takde sapa dekat rumah. FIRST TIME JOIN CONTEST DAH MENANG HAHA, HAMPA ADE? :P *lempang muka aku* orang first yang tahu aku menang contest ni first my abah, second twitter, third ezzaty, fourth hazerul, fifth my ibu, sixth makcik aku and last my blog yang comel lote lalalalala ~


ohh, aku pemenang nombor lima daripada 229 peserta dia.


senarai 1-229 peserta MPVA.
hadiah dia jengjengjengjeng......


oh yaa, mesti ada yang berkata mcm ni "eleh itu je pun, nak bangga. blah laa" k jangan la jeles hahahaha. selain pertama,kedua,ketiga,keempat & kelima, ada jugak yang menang dalam segmen lucky draw dan top referral. ini pulak gambar yang dipetaruhkan dalam contest ni -

aku tahu burukkkkkkk kan? cane aku boleh menang ni? nasib.

so thanks kepada juri yang adili contest ni, thanks kak azza, thanks kepada photographer gambar ini iaitu ezzaty zamry and thanks to me sebab edit gambar ni hahahahhahhaha k tak lawak -.- siapa yang tak semak lagi keputusan contest ni? haaaa meh semak cepat 


Thank you for reading :)

2 comments:

Zaza said...

Hehe. .tahniah erk. .
btw, jersey 2 dah ada kat tngn Azza. .& tinggal pmenang lain nak bagi detail. .tunggu erk. . =D

fieqah razak said...

okeyy, saya tunggu.