first day in form2/2012.

hello and assalamualaikum, harini ni first school in 2012... walaupon hari pertama, tapi banyak sangat masalah pada hari ini. first,


guys, saya turun kelas :'(  dari kelas pertama turun ke kelas kedua. you know what he said?

" rileks lha, b num 4 ok je . 2 tu kire bagus lha . apola "

dia cakap macam tu? what really? yes. okey tapi awak tu tak turun kelas boleh cakap macam tuh. walaupon saya kelas number 2 kira okey. tapi saya turun okayy! haaa sedih dan sedih lagi bertambah apabila ezzaty pendek tak sama kelas dengan aku. haaaa rasa nak jerit. tapikan, nasib syasya dan hanis sama kelas dengan aku, seriously dorang kelakar gilaaaa! tapi dorang pandai. perfect kan? tak sepenuhnya. 

okay.. tadi budak form1 baru masuk sekolah, and reaksi aku ialah RAMAIIII GILAAAAA, sampai nak sembahyang tadi pon padat. dan ada yang terpaksa sembahyang dekat luar sebab tak muat. tak salah aku lah budak form1 around 400 lebih macam tuh 'kott'. dan jumpa perangai yang macam AAAA, UUUU DAN EEEE. 

aku nak comment pasal kelas, kitaorang duduk dekat kelas form1 tahun lepas, tapi kelas 2mawar duduk dekat kelas 1siantan yang hujungg sekali, dengan habuk, kotor,buruk dan errrrrrrrrrr *ok ngada*. tapi aku rasa maybe duduk sementara. tapi ada yang cakap duduk sampai akhir tahun. ahhhh taknak! serius taknak! taknak!

benda yang paling menyedihkan aku ialah my favourite teacher dah pindah :'(  CIKGU ASPALELA DAH PINDAH. DIA SEORANG GURU YANG BAIK. SERIOUSLY. walaupun ramai budak masalah tak suka dia, sebab dia seorang guru disiplin jugak, tapi saya sangat sangat suka dia as my teacher.

Im gonna miss you teacher :'( 

 *2011 ni puan aspalela dan yang gedik tuh aku.  SAMA TAK GIGI :DDDDDD  (nama cikgu ni nak dekat dengan nama crush saya hehe)

tapikann, kesian kelas melur. hari pertama dah ada 3 homework. kitaorang tak belajar langsung harini, just sembang dan syasya asyik nak cari gaduh je. aku nak tidor pon kacau. tahulah kau bosan kan? sebab tuh kau tak bagi aku tidor ahahaha.

                       notis: awak dah sekolah pagi, saya sekolah petang. haihh its okey. fokus on your pmr!
Thank you for reading :)

No comments: