End.

*gambar ni aku buat kat photoscape.

hello and assalamualaikum, hai pwincess hai pwince haha lol. hai aspa! yg kat sana tuh. today aku mintak clash dengan dia. pehhhhhh selamba je aku -.- cam takde perasaan. k sorry *muka simpati* 

reason aku buat semua tu?
1. aku tak sayang kau. aku sayang kau tapi..................... as friend
2. ramai tak suka kita cpl 
3. aku tak sebaik perempuan lain. cpl la dengan ika salim tu * apa ni tetibe? haha gurauuuu je.

kalau kau perasan dekat twitter aku. tapi aku rasa kau tak perasan. k dah lama, tapi aku nak tunjuk jugak kat engkau.

ayat tak tahan. banyak tweet pasal kau tau. so selalu la skodeng twitter aku hahaha. haaa btw aku nak ni dari kau! k 

jangan dipaksa jika hati tak sayang. lantak kau nak cakap apa. aku cuma nak cakap. AKU TAK GAME KAU WOI!

-tutup kes pasal dia-

pergi ngaji tadi ada budak comel buat aku happy gilaaaaaaa. dik, couple dengan akak jom? hahaha. budak ni umur 6 tahun. waktu sembang dengan dia, perhhh habis terkeluaq ayat rempitzzzzzz gua tu haha, standart la sembang dengan bebudak kan? tapi bujang sepah aku dah lama tak datang ngaji weh. hm rinduuu. sorang tahun1, sorang 5tahun, sorang 6tahun. geng aku semua budak-budak haha. dema selalu belanja aku. tu yg terlekat tu. yela budak besor yg jantan pon ada tapi bosan ah layan dema tak hbis-habis menghadap fon. hang mati nanti bawak phone tu tau? k...... sampai dema jeles aku layan bebudak haha pi mati.


kbye

notis: semua perempuan tak sama. jangan ego sangat.

Thank you for reading :)

No comments: