KL again hewhew.

hello and assalamualaikum, act pegi kl bukan lah sebab holiday ke pe jadah ke, tapi sebab ambik grandparents aku dekat klia yg baru balik dari mekah. first, hari selasa malam ritu family aku bertolak ke behrang dulu, sbb mak aku nak tido sana. pdahal sume dah bertolak putrajaya dah. okay okay lagipun nak tidor selesa, tanak sempit sempit le gitu.

pagi rabu, kitaorang bertolak ke KL, sebelum tuh singgah minum pagi tang pau tanjung malim dulu, weh harga dia mmg baik punya la kan. mahal nak mampos cb betul -.- kalau harga sama dengan rasa makanan tu okay la jugak an, tapi rasaaa dia perhhhhh, aku yg tak reti msk pon masak lg sodap haha k.

tuptup, sampai KL. ingat nak jenjalan la kan. bila nak cari parking. sesak weh! sesak! last last parking dekat dalam sogo. habis citer -



yg tepi tu tudiaaa, sempat lagi bergambo kemain haha.

serius rambang mata weh! tapi dkt petaling streets ni beg tangan dia jenama, mahal lg. so aku tak beli haha


aiskrim tu sodappppp 0.0


KLIA- menunggu kepulangan haji khalib dan hajah sahia ;)

 
semua muka penat! fuhh, bygkan dari jalan dkt kl tu terus kesini dgan tak mandinye apenye.

                                                   tak sabar-sabar nak jumpa anak dan cucu ye.

amboi adammm.

anaknya yang sedih gembira.

notis: aku tak tahu kenapa, aku takde feel nak nangis hehe kbye ;P 

Thank you for reading :)

No comments: